loading...

آموزش زبان انگلیسی مهرستان

گوش دادن به تکالیف صوتی برای دانش آموزان کافی نیست. دانش آموزان باید از استراتژی‌هایی استفاده کنند که آنها را شنونده فعال و نه منفعل کند. برای درک تفاوت بین گوش...

بازدید : 4
سه شنبه 6 اسفند 1403 زمان : 17:36
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آموزش زبان انگلیسی مهرستان

گوش دادن به تکالیف صوتی برای دانش آموزان کافی نیست. دانش آموزان باید از استراتژی‌هایی استفاده کنند که آنها را شنونده فعال و نه منفعل کند. برای درک تفاوت بین گوش دادن فعال و غیر فعال ، دانش آموزان نیاز به آموزش مستقیم در مورد راهکارهای مفید دارند .

https://bayanbox.ir/view/9102658722975469564/script.jpg

برای تحقق این امر ، معلمان باید از زمان خود در راهبردهای موثر کلاس استفاده کنند و استفاده دانش آموزان از آنها را ارزیابی کنند .

دانش آموزانی که از استراتژی‌های قبل ، در حین و بعد از گوش دادن استفاده می‌کنند مهارتهایی را به وجود می‌آورند که آنها را قادر می‌سازد فرایندهای فراشناختی خود را کنترل کنند .

برای نشان دادن استراتژی‌های خوب گوش دادن ، معلمان باید مقالات کوتاه صوتی یا بخشهایی از سخنرانی را که معمولاً در کلاسهایشان استفاده می‌شود ، انتخاب کرده و برای دانش آموزان توصیف کنند که چه نوع تفکری می‌توانند قبل ، هنگام و بعد از گوش دادن داشته باشند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 131
  • بازدید کلی : 5598
  • کدهای اختصاصی